3. července 2015

Roztomilý, elegantní, epesní, dost líný... Yetti?


Lidé se vyvíjí. Mentálně (někdy i fyzicky) se posouvají dál a boří dosavadní hranice. Stejně jsem na tom i já. Někteří mě možná znáte, někteří ne. Čtyři roky jsem šťastně blogovala o knihách a pak jsem zjistila, že mi ten prostor přestává stačit. Ne, že by moje ego za tu dobu vyrostlo do takových rozměrů. (Spíš naopak.) Ale rozšířila se oblast mých zájmů, najednou přestal být tolik čas na čtení a místo nosu zabořeného v popsaných stránkách knih občas vyrazím i ven. Rozšiřuju si obzory. Stávám se svébytnou osobností s vlastním názorem. A YA mi začíná lézt krkem, ale nechci to zkazit čtenářům. (S tímhle poslední bodem trochu přeháním

S knižním blogem nekončím. Jen rozšiřuji působiště. A i když se tohle zdá přehnaně růžové (což je má nejneoblíbenější barva), doufám, že se mi tu bude líbit. Už jenom proto, že jsem tvořením těchhle stránek strávila nechutně moc času. REEDLY bude zaměřeno na všechno a na nic, na mou maličkost ve velkém světě. 

Co tu naleznete? 
Doufám, že se to tu časem zaplní spoustou povrchních a i méně povrchních článků. Mých infaltilních a bláznivých názorů. Nevyžádanými PR pro produkty a obchody, z kterých jsem totálně odvařená. A nikdo mi tu reklamu nezaplatí (FŇUK). Recepty, jen na to sladké, protože vařit neumím a snad ani nechci (i když jídlo bezmezně miluju). Mými vzestupy a pády. Úspěchy i neúspěchy. Jednoduše vším, co mě tíží na duši a mé okolí už to nezajímá. A navíc, vším, co svému okolí neříkám. Protože mám temnou stranu, kterou nikomu nechci ukazovat. (haha)

Kdo je Kacennnka?
Blogerka a studentka humanitních studií na UK. Rodilá Pražačka, která nedá dopustit na jídlo, filmy a popsané stránky knih. Nenapravitelný realista a věčné dítě. Věří v jednorožce a že leprikoni někde shovávají kbelík zlata. Sbírá plyšáky, reklamní propisky a záložky do knih. Jejím velkým snem je se podívat do Japonska, když jsou rozkvetlé sakury, a skočit si backflip na motorce. Je staromódní konzerva a chat na facebooku ji přijde neosobní, proto tolik miluje esemeskování. Ale nesnáší volání, protože si nemůže promyslet odpověď. Neumí moc fotit, ale pořád vysedává na instagramu. Taky má hudební vkus, který moc lidí nechápe a emailovou adresu, za kterou se stydí. A abych nezapomněla, pamatuje si svoje ICQ číslo. Je k nalezení i na dalších sociálních sítích, třeba na twitteru, který vlastně ani moc vůbec nepoužívá. To ale neplatí o We Heart It, kde naprokrastinovala už spoustu hodin, stejně jako na Goodreads!

Má REEDLY něco společného s Yettim? 
Ne. Ve skutečnosti je to jednoduchá přesmyčka, o které tvrdím, že vznikla ze slov "deer" a "dearly". Ve skutečnosti je to totální blbost, i když s jelenem (měl to být sob, ale moc se mi do toho nehodil) to spojitost má. Vlastně to mělo být něco jako "sobí" nebo "jelení". Ale výraz "deerish" je obsazený - a taky zní docela děsně - a naopak převrácená verze "reedish" zavání ředkvičkami. A tak vzniklo "reedly". Když se na to tak zpětně koukám, asi by bylo lepší, kdybych zůstala u Yettiho
author image

Kacennnka

Blogerka a studentka humanitních studií na UK. Rodilá Pražačka, která nedá dopustit na jídlo, filmy a popsané stránky knih. Nenapravitelný realista a věčné dítě. Věří v jednorožce a že leprikoni někde shovávají kbelík zlata. Sbírá plyšáky, reklamní propisky a záložky do knih. Jejím velkým snem je se podívat do Japonska, když jsou rozkvetlé sakury a skočit si backflip na motorce.

Žádné komentáře:

Okomentovat