3. září 2015

Jak jsem nedostala stáž v Nydrle.

Bylo to jedné květnové noci, když jsem okolo jedné hodiny ráno seděla na internetu a přemýšlela, co s létem. Věděla jsem, že na dovolenou to nevypadá, a tak jsem si myslela, že bych si mohla najít nějakou práci. Brouzdáním po internetu jsem narazila na přihlašovací formulář na stáž do reklamní agentury Nydrle. Byla noc, nechtělo se mi spát a zrovna jsem měla existenciální krizi. A tak jsem se ho vyplnila. 

Po týdnu mi přišel e-mail s pozvánkou na úvodní meeting. Do té doby jsem na to napůl zapomněla a navíc mě ta krize přešla. Bohužel jsem to už stihla rozhlásit po známých a bylo mi blbé jim říct, že se mi prostě nechce. Až cestou na Smíchov, půl hodiny před meetingem, jsem se rozhodla, že tam opravdu půjdu. 

Neměla jsem nejmenší páru o tom, kde to je. Nepamatovala jsem si ani adresu. Cestou jsem se stačila dvakrát ztratit a přišla tam s rezervou dvou minut, uhnaná a v dusném vzduchu zpocená. Fakt dobrá vizitka. O to lepší, že jsem musela vyběhnout do třetího patra. Ale už jejich prosklené dveře a cedulka nad zvonkem mě uchvátila. 

Když jsem tam vešla, první, co mě napadlo, byl chaos. Spousta lidí pohybujících se svižně z místa na místo, chaoticky něco organizující. Ale nebyli vystresovaní a nervní. Pobíhali s úsměvem a organizačním elánem. A všichni byli neuvěřitelně příjemní!

Z původních sedmi uchazečů jsme se sešli dva. Já jako adept na copíka a kluk, co usiloval o místo grafika. Byli tam stážisti, co zrovna končili a chlápek, co celý projekt vede. Byla tam atmosféra neuvěřitelné uvolněná a přátelská. Všichni si rovnou tykali. Dokonce to tam chvíli vypadalo jako na setkání anonymních alkoholiků. A v tu chvíli mi došlo, že tam fakt chci. A když jsem šli na prohlídku celé agentury, utvrdilo mě to o to víc. Ty prostory jsou něco naprosto úžasného! (Mají tam i fotbálek!)

Bylo to mind blowing. Ale nevyšlo to. Byla jsem zrovna uprostřed zkouškového a úkoly k výběrovému řízení jsme nedokázala udělat podle svých představ. Mrzí mě to, ale život jde dál. A třeba to někdy jindy ještě zkusím. A vy můžete také! 

Agentura Hatch pořádá semestrální stáže (+ letní) pro studenty s talentem, kteří si chtějí vyzkoušet, jak to chodí v reklamce. Vytvoří se tříčlenný tým s accountem, copíkem a grafikem, kteří pracují na samostatných i společných projektech. Pro více informací se koukněte na facebook nebo na jejich blog. Koukněte také na oficiální stránky Nydrle. (A nevynechejte ani jejich facebook) A pusťte si tohle čupr vtipné video s lidmi, co tam pracují. A až bude čas, rozhodně to zkuste. Ať už jen proto, že se tam budete moct jít podívat. 
author image

Kacennnka

Blogerka a studentka humanitních studií na UK. Rodilá Pražačka, která nedá dopustit na jídlo, filmy a popsané stránky knih. Nenapravitelný realista a věčné dítě. Věří v jednorožce a že leprikoni někde shovávají kbelík zlata. Sbírá plyšáky, reklamní propisky a záložky do knih. Jejím velkým snem je se podívat do Japonska, když jsou rozkvetlé sakury a skočit si backflip na motorce.

Žádné komentáře:

Okomentovat